de heenreis & eerste indruk - Reisverslag uit Bibione, Italië van Sybren Velde - WaarBenJij.nu de heenreis & eerste indruk - Reisverslag uit Bibione, Italië van Sybren Velde - WaarBenJij.nu

de heenreis & eerste indruk

Door: Sybren

Blijf op de hoogte en volg Sybren

08 Juli 2012 | Italië, Bibione

Na 1,5 uur vliegen (het vliegtuig was 20 minuten te vroeg geland) zette ik voor het eerst voet op Italiaanse grond. Na de bus- en treinreis kwam ik om ongeveer 13:00 uur op de camping aan.

De camping is erg groot, en heeft een fantastische ligging (tussen het strand en een meertje), helaas slaapt het personeel in een appartementencomplex een paar honderd meter verderop. Maar dit licht dan wel weer dichter bij het centrum van Bibione, dat niet zomaar een dorpje bleek te zijn maar een complete stad.

foto's komen waarschijnlijk morgen, of in de loop van deze week online!

  • 08 Juli 2012 - 17:59

    Mark:

    Nice kerel! Hopen dat je daar mooie tijd hebt :)

  • 09 Juli 2012 - 05:37

    Roel:

    Ziet er goed uit!
    Veel succes met je werkzaamheden.

  • 11 Juli 2012 - 15:11

    Ans:

    Hoi Sybren,
    Hei vertelde me dat je de 14e ging vliegen, dus ik was t elaat om je telefonisch een goede reis te wensen. Jen bent inmiddels in Italie. Hoe zijn de eerste indrukken? Lijken je collga's je leuk? Ik ben benieuwd. Heb nog wel een vraag waar je nu precies verblijft. Ik had begrepen dat je vlak bij Venetie bent, maar op de kaart zit je vlak onder Rome. Wat is het nu?
    Groeten, Ans

  • 12 Juli 2012 - 17:12

    Sybren Van Der Velde:

    @Ans, ja de kaart klopt niet helemaal, die geeft gewoon Italië aan. Ik zit ongeveer 100 km boven Venetië in een dorpje dat Bibione heet.

  • 15 Juli 2012 - 18:35

    Willem :

    Hoi Sybren,

    Wat leuk je houdt een reisverslag bij..
    Altijd leuk om mee te kunnen lezen hoe het met je is en hoe het je bevalt.

    Ik wens je succes met alles wat je daar gaat doen en geniet!!!

    Tot de volgende reactie!!

    Grtz Willem van den Berg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sybren

Actief sinds 27 Juni 2012
Verslag gelezen: 359
Totaal aantal bezoekers 40773

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2014 - 05 September 2014

India

27 Oktober 2012 - 01 Januari 2013

Dé reis

07 Juli 2012 - 11 September 2012

werken in Italië

Landen bezocht: