Niet zoveel nieuws... - Reisverslag uit Bibione Pineda, Italië van Sybren Velde - WaarBenJij.nu Niet zoveel nieuws... - Reisverslag uit Bibione Pineda, Italië van Sybren Velde - WaarBenJij.nu

Niet zoveel nieuws...

Blijf op de hoogte en volg Sybren

18 Augustus 2012 | Italië, Bibione Pineda

...maar toch maar weer even een update:

Jaa, en dan is je reis zomaar alweer bijna afgelopen, nouja bijna is natuurlijk ook relatief want ik kom pas over 24 dagen thuis! Nu al kan ik terugkijken op een geslaagde reis, waar het mij eerst toch erg tegenviel dat er zoveel Italianen zijn onder het personeel, ben ik er nu ook achter gekomen dat je daardoor deze Italianen wel veel beter leert kennen. Je leert de problemen van een land kennen (we hebben het in Nederland toch best wel goed).

Maargoed, ik begon dus over dat het avontuur er bijna opzit, voor veel mensen eindigt het avontuur al over 2 weken (en voor 1 zelfs al over 1 dag). En over 3 weken zit het er dan op, ook voor mij. Vandaag heb ik alvast mijn toezegging gekregen dat ik een dag eerder weg mag om naar Venetië te gaan. Iets minder vrolijk werd ik ervan dat ik nog steeds geen salaris heb binnen gekregen, dit komt doordat er een cijfer verkeerd stond genoteerd in mijn rekeningnummer en het geld dus niet goed is overgemaakt. Maar als het goed is komt het allemaal goed, het is in ieder geval niet mijn fout!

Hoe is het verder in Nederland, moet ik mij al voorbereiden op een natte en koude thuiskomst? Iedereen was het er hier vandaag over eens dat het hier veel te heet was, en nog steeds is. Vannacht een rotnacht gehad in mijn aircoloze kamer en komende nacht zal nog wel warmer worden!

Om toch maar met iets positiefs af te sluiten, ik zit nu in het restaurant met mijn laptopje, het was vanavond gelukkig niet heel erg druk, en er is ons verzekerd dat het drukste punt achter de rug is, alleen wordt onze bezetting nu dus ook afgebouwd (begin ik weer met negatief nieuws).

De zon schijnt hier in ieder geval elke dag, Ik werd laatst door Nederlanders al aangezien voor Italiaan omdat ik zou bruin was, door Duitsers als Duitser omdat ik zo goed Duits sprak en de meeste Italianen denken toch dat ik Duits ben.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sybren

Actief sinds 27 Juni 2012
Verslag gelezen: 352
Totaal aantal bezoekers 40861

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2014 - 05 September 2014

India

27 Oktober 2012 - 01 Januari 2013

Dé reis

07 Juli 2012 - 11 September 2012

werken in Italië

Landen bezocht: