Contractverlenging! - Reisverslag uit Bibione Pineda, Italië van Sybren Velde - WaarBenJij.nu Contractverlenging! - Reisverslag uit Bibione Pineda, Italië van Sybren Velde - WaarBenJij.nu

Contractverlenging!

Blijf op de hoogte en volg Sybren

01 September 2012 | Italië, Bibione Pineda

Ja, Contractverlenging! Voordat iedereen nu denkt dat ik hier nog tot eind november zit, dat is niet zo. In Nederland had ik een contract gekregen tot 9 september, en hier in Italië had ik een contract gekregen tot 31 augustus. Al vanaf het begin werd mij verzekerd dat ik gewoon een contractverlenging zou krijgen, en kon blijven tot 9 september. Alleen kreeg ik afgelopen zondag ineens te horen dat 31 augustus mijn laatste werkdag zou zijn. Om een lang en vervelend verhaal kort te maken heb ik maandag mijn Nederlandse baas gebeld, en hem verteld dat ik dit toch wel wat raar en vervelend vond. Vervolgens heeft hij voor mij geregeld dat ik hier nog een weekje langer kan blijven. Dat betekend natuurlijk wel dat ik nu pas een weekje later kan genieten van het mooie weer in Nederland, en nog een weekje langer in de Italiaanse kou zit, want het weer is inmiddels omgeslagen! Gisteravond regende het pijpestelen en vandaag heb ik nog geen zonnestraaltje gezien. Helaas wordt voor de hele week slecht weer voorspeld. Dus het is hopen op goed weer voor volgend weekend, als ik in Venetië zit!