de grote voorbereiding - Reisverslag uit Nieuw Appelsga, Nederland van Sybren Velde - WaarBenJij.nu de grote voorbereiding - Reisverslag uit Nieuw Appelsga, Nederland van Sybren Velde - WaarBenJij.nu

de grote voorbereiding

Door: Sybren

Blijf op de hoogte en volg Sybren

03 Juli 2012 | Nederland, Nieuw Appelsga

Na verschillende verzoeken om een reisblog bij te houden ben ik dan toch gezwicht, en daarom ga ik jullie hier op de hoogte proberen te houden van mijn belevenissen in Italië. Ik weet niet hoevaak ik het zal updaten, dat hangt af van hoeveel ik beleef.

Afgelopen februari begon mijn avontuur met een sollicitatiegesprek in Utrecht. Na een week kwam het verlossende telefoontje, ik was aangenomen! en dan komt het nu een paar maanden later toch heel erg dichtbij, morgen nog de laatste inkopen doen en dan de koffers nog pakken om zaterdagochtend nog voor dag en dauw naar Italië te vliegen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sybren

Actief sinds 27 Juni 2012
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 40771

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2014 - 05 September 2014

India

27 Oktober 2012 - 01 Januari 2013

Dé reis

07 Juli 2012 - 11 September 2012

werken in Italië

Landen bezocht: